you take the breath right out of me

Äntligen har det blivit vår ,solen tittar åtminstoende fram, men fick plötsligt stort ångest på alla prov jag har kvar. Shit alltså, måste plugga jävla hårt nu. Och plötsligt börjar jag tvivla om jag ens har valt rätt linje. Börja ändra mig hela tiden om vad jag vill jobba med i framtiden.

IDAG:


Idag kom det en sekt från USA till vårt skola och de skulle prata om deras religion, men det ända någon lyssnade på var hur de pratde, så jävla skönt alltså.

Lärare: Var inte blyga nu ställ frågor

Tyst i klassrummet....

Klasskompis: Men vi vill lyssna på hur de pratar

Hela klassen skrattar   .


Efter skolan var det planerat att dra till gymmet, men planerna ändrades och blev istället att jag kicka till stan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0