Hey hey I wanna be a rockstar

Well idag var tre lektioner inställda, riktigt gött, så efter lunch drog jag till stan och köpte några nödvändiga grejer. Så nu är jag hemma och mumsar på B&J. Jag såg att jag har en väntande paket i posten som jag måste hämta. Senare skall jag ut shopping med mami, även om jag just kom från en shopping runda i stan, vem kan tacka nej när söta mami vill på en shopping runda, plus det var ett tag sedan vi hade dotter och mors dag tillsammans. Så skall dra ut nu, fika och shoppa med mamma. Ha en skön dag, även om det är jävligt kyligt.

http://cdn.buzznet.com/media/jjr/headlines/2009/05/selena-gomez-starbucks-silly.jpg

Nu skall jag umgås med min mamma , men vi hörs senare

xoxo The City girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0