Nobody can controll me!

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT INLÄGG, MEN VÄRT ATT LÄSA OM DU ENS ORKAR

Alltså jag vet inte om jag ska tro på om detta är sant. Det är som en skräck/action film där ett stor sekt/företag kontrollerar människor. Det kan ju i försig vara sant. Men tror ni på detta. Se först på båda videon och berätta sedan om ni tror på det eller ej. Jag kan i allafall berätta att jag inte kunde somna igår innan jag chattade med några vänner, lyssnade på lite musik och tittade på en video att garva åt, så jag kunde få bort det från mina tankar. Man blir ju fan paronid. Och inte nog med det så berättade en vän till mig att dettta är sant och vi tittade på några videon och läste om det. Tycker ni att det är bättre att styras och inte ge något större åtanke eller att verka som en paronid person och kolla att de inte styr dig och kontrollera dig.

Jag vet inte om jag ens tror på detta, det känns bara som att det är några paronida personer kom på det här. Men när man ser det här och hör de "gömmda medelanden" i deras musik tänker man efter lite.

Här är en citat från Michael Jacksson några dagar innan han dog. Gregory says he asked Jackson when the last time he ate was, because he didn't look well, and that Jackson told him -- quote -- "They're trying to poison me." He asked him when he last drank water, and he said Jackson told him again -- quote -- "They're trying to kill me."

För han själv var ju medlem i det sektet innan han drog sig ur, och de försökte göra allt att förstöra hans pålitlighet. Bla att säga att han är en pedofil osv.. Man kan höra hans medelnande till oss i hans musick som "they don't care about us."

Han sa att han skulle berätta sanningen om dettta sektet när hans turne var över, men de lyckades göra slut på honom innan han hann säga för mycket.

Alltså titta på dom här videon och då får veta varför jag började tänka på  den här sekten. Att de ser oss hela tiden, från alla kamoror omkring oss. Shiit jag kanske är bara paronid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0