Love is blind, but I'm not!

Syrran ringde nyss och berättade att hon och min underbara mamma har köpt B&J och jag som var så jädra sugen på det oxå.

Idag lärde vi oss skriva ett CV och ni fattar inte hur mycket jag behövde det, altså den jag skrev själv blev totalt misslyckad att vilket självklart ledde till att jag inte blev erbjuden något av de jobben jag sökte.
Anyway på fredag tänkte jag och syrran dra till bio och se Percy jacksson eller inte, är inte säkra. Poor sis någon hade hackat in sig på hennes mail.

http://inyourface.freedomblogging.com/files/2008/07/megan-fox-060108.jpg
Bye babes ska käka min B&J och bara njuta, imorgon är det lil lördag yepp ingen skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0