No i won't sign your autograph You can call me an ashole

Hellu guys! Känns som ett bra tag jag har bloggat på riktigt. Ärligtalat så hade jag ingen riktigt lust att blogga. Alltså seriöst jag har tröttnat på Sveriges äckligt väder,  och inte nog med det så känner jag mig äcklig trött. Ni vet en sådan dag som man inte har någon lust till någonting överhuvudtaget, och du går ut hemmifrån hur snygg som helst och blir värsta röd i ansiktet när man går ut till kylan. En sådan dag har jag iaf.  Alltså en sån där dag som man helst ville ligga under täcket och titta på en riktigt bra film med snacks. Men nehe, man måste upp tidigt på morgonen för tråkiga skolan. Iaf när jag slutade skolan, svängde jag till affären för att Köpa chocklad munkar. Och jag såg en viss person. Så nu är jag hemma och åt mina munkar medans jag tittade 90210, och just nu lyssnar jag på en låt jag alltid brukar lyssna på när jag vill var i min egen lilla bubbla. Ha en underbar dag.



Juste igår fick jag med mig den här hetingen, påminner om våren så jäkla mkt. Lovar de ser mkt bättre ut i verkligheten



Mod. 94, CHILLI




xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0