onsdag

Vet faktisk inte var jag ska börja.
Igår vaknade jag vid tio(skönt) för jag hade ingen skola det har jag inte varje ondag. Anyway efter en lång frukost mötte jag upp BFF och Lie i stan ungefär vid tolv vi gick runt och "fönster shoppade" bla i Femman & NK efteråt drog vi till Café där vi drack cappucino elr de drack, jag drack bara en varm chocklad (mmm....) efter en massa gossip, blev jag lite sur, som sagt har jag en massa tålamod, men Lie pratade massor om något som gjorde mig ganska sur även om det inte var riktad till mig blev jag ändå sur. men jag lät det inte störa mig. Efter en timma lämnade Lie oss sedan drog jag & BFF till bion där vi såg transformers (vilket var en grymt bra film),eftersom det var skol & jobb dag så var det ganska tomt på biosalen :D. Sedan drog vi återigen till stan & och planerade massa planer inför vinter/vår & sommar. När klockan var ungefär vid halv åtta drog vi hem. Så det blev en ganskad lyckad dag. (Och plus så tog vi massa bilder, men lägger inte ut de som skulle indentifera mig. Kanske lägger jag ut de bilder jag elr mina vänner inte är med)

http://www.goteboule.com/SM2002/images/nordstan.jpg http://yourwallpaper.se/img/upload/yw_1167836686.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0