Vad tycker ni om Bella i VMA?

Jag tycker att det skulle vara Kenza som skulle vara i VMA, det var ju ganska synd att hon blev sjuk. För det första så kan hon ju utala engelska ord mkt bättre än vad BolndinBella kan. Seriöst, kunde det ha blivit mer pinsamt för henne eller? Kenza hade förmodligen gjort mycket, mycket bättre jobb, för hon är proffesionell. Hon är mer äkta vara. Hon är sig själv och plus så har hon ett stort musikintresse, vilket skulle säkert leda till att hon skulle ställa mer intressantare frågor. Blondinbella betedde sig ganska osäkert, ja visst är man nervös, för det är ju självklart VMA och man träffar ju alla sorters kändisar. Men andas in och ut, och agera professionell för det var ju hennes jobb.
Ok skulle jag själv klara det bättre? Klart att jag skulle, ne jag säger det bara inte, på den engelska biten skulle jag klara tusengånger bättre, well eftersom jag redan pratar engelska ganska mycket, när jag är hemma & ibland med kompisar. Men det skulle vara väldigt överväldigande med alla de kändisarna. Jag säger inte att Bella är dålig, men hon kunde ha agerat lite professionellt eftersom, ja hon representerar ju Svergie.




SE HÄR den pinsamma intervjun med LO från The Hills.

Ok nu alla Bella supporters bli inte arga nu, för det är bara min åsikt, men ni är välkommna att kommentera vad ni tycker!

Håller ni med mig, elr ej?

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0