090916 My Day

Idag känner jag mig så stolt, hade ingen skola idag men vi hade mattestuga, så jag drog mig själv till skolan, pappa skjutasade mig till skolan eftersom han ändå var på väg till sitt jobb. De var bara några personer där så vi jobbade med matte, medans läraren hjälpte och satte på musik. Det var ganska skönt, verkligen en bra sätt att ha matte, om man är en person som inte gillar mattelektioner. Efteråt drog jag till en annan gym än den jag brukade gå till,för jag ville ju byta från mitt gammla gym, så jag frågade om kostnaderna osv. Gick sen vidare till biban för att låna körkortsboken, men den var utlånad, så nu är jag hemma. Och försöker göra mina läxor.

http://trevligtanorektisk.files.wordpress.com/2009/06/dariawerbowy3.jpg

Aja nu ska jag jobba vidare ...Hörs senare!!!

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0