Personal trainer or not?

Det var ett tag sen jag gick till gymmet. Så jag tänkte byta gym nu och skaffa en personlig tränare, men måste först kolla igenom kostnaderna osv, men det kommer vara grymt bra med en personligt tränare som man kan kolla igenom diet och träning igenom. Men jag kan redan höra hur tränaren säger spring spring spring (omg vad ger jag mig in på? Hjääälp), men iaf hoppas det lönar sig till slut. Jag ska ju till Dubai någongång i December, elr det är vad pappa säger att han ska ta mig till min älskade ställe, då vill man väl inte ligga på stranden och tänka shiiit vrf började jag äta skräpmaten bara för sommaren var slut, för jag vet hur lätt man faller tillbaks till sina gammal vanor sitta i donken med vänner elr vid café osv, nu måste jag ta tag vid det.

http://www.body-perfect-fitness.com/images/PersonalTrainerExerciseBall2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0