Min åsikt om Twilight prylarna

Är det bara jag som har tröttnat på Twilight grejerna? Men alltså seriöst, man ser unga tjejer säga "åh jag vill ha new moon chockladet," comon. Företagatre försöker lura av pengarna av fanatiska Twilight fans. Förstå mig inte fel nu, själv, älskar, älskar jag Twilight har läst bökerna flera gånger om, sett filmen om & om igen, väntar ivrigt på New Moon, men det jag stör mig på alla saker som säljs och sägs ha något med Twilight att göra, det är FÖR överdrivet tycker jag, Och seriöst vilken tjej skulle vilja ha en förlovningsring med vampyrtänder? Är folk verkligen så knäppa?




vamprings.jpgvampteethnecklace.jpg
0d4f0871
Twilight Beauty Makeup Luna Volturi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0