Natt inlägg

Hejsan svejsan peeps, kollar nu på en skräk film som går i kanal fem, och jag hatar, hatar elr inte gillar, ok gillar bara inte skräk filmer för att känslan man får efter filmen, kollar bakom varje dörr osv, elr är det bara jag som är fortvarrande uppskakat efter skräck filmer? Komedi älskar jag däremot. Men nu avbryter jag filmen, hatar helt enkelt skräk!

Idag
hade min familj middagsbjudning och ni kan väl gissa hur kaos det är med släktningar som träffa och pratar om gammla, gammla minnen. En tjej kompis till mig och syrran kom på besök och gossipade vilket slutade med att vi skrattade tills vi fick ont i magen.

Imorgon ska jag på en fest och måste kolla igenom min stooooora gaderob efter en riktig snygg outfit, vrf köpa när det kan finnas snygg fest klädsel i gaderoben som man inte har andvänd än och som fortvarande har prislappen på. Jag har sådana tillfällen då jag hittar kläder som är så nya att de har fortvarande har prislappen på. Men det måste vara en skit snygg en, för att en eye candy som jag har gillat länge, well han har oxå gillat mig ganska länge (fast han är verkligen inte bra på att gömma det) kommer att vara där.hehe


http://www.allgraphics123.com/graphics/sweet-dreams/sweet-dreams38.gif
Sweet Dreams
xoxo The City Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0