Lilla tröga City Girl

När jag satt och läste Kenzas blogg och lyssnade på Tokio hotell kom jag på en konverastion i skolan med en kompis i klassrummet.Se för er själva, idag var jag ganska slow i huvudet.

Jag: Hann du vara med i chatten med Tokio hotel

K:Ne jag missade tyvärr

Jag:Åh vad synd (Tänker ett tag på det här om tolken med Kenza intervjun)

Jag: Men hur kan de chatta med fansen om de inte kan prata engelska

K: De kan prata engelska
Jag: (tänker fortvarande, vad i all världen behöver de tolk om de kan engelska)

Sitter h
emma och lyssnar på Tokio hotel, läser Kenzas blogg om träffen med Tokio Hotel och lyssnar på träffen med Knappen och Hakim

Plötsligt börjar jag skratta för mig själv, självklart kan de engelska eftersom de också sjunger på engelska.LOL

http://www.foroswebgratis.com/imagenes_foros/1/7/1/2/8/635440tokio_hotel_logo.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0