Var det mitt fel egentligen?

Idag när jag slutade skolan så var jag värsta glad att jag äntligen skulle hem och softa. När jag kom till spårvagnshållplatsen såg jag att det var fullt med människor, det var tydligen problem med spårvagnen, så jag gick till busshållplatsen istället, där var det också fullt. Bussen kom och alla trängdes på för att få en plats, folk puttade mig fram. Vilket gjorde gång på gång att jag ramlade fram på en gammal kinesisk kvinna som inte rörde sig, själv kunde jag inte hjälpa att tonvis med människor puttade mig fram hela tiden. Kvinnan stod still och började slå mig vid sidan om, medans de andra fortvarande puttade mig bakifrån. Tillslut satte jag mig äntligen, men kvinnan satt vid sidan om mig och gav mig en dödsblick, jag försökte förklara för henne att det var folk som puttade men hon vände sig om och sa till en gammal man som satt brevid henne att jag puttade henne bakifrån fast än jag inte kunde hjälpa det, för att jag själv blev puttad. Så det slutade med att jag satt i bussen och skämdes hela vägen hem.

snejana2ns4.jpg

Well ha en trevlig kväll xoxo The City Girl

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

vad taskigt av gumman :o

2009-09-29 @ 20:51:35
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0