:-) / :-(

Hur mysigt det alltid är hemma när det ösregnar. Alltså just nu är jag helt slut och ligger i sängen med musik i öronen & försöka stänga ut ljudet av regnet. Anyway, idag var jag super glad med värsta smilet i ansikted, det kan bero på att det är helg. Men har ni haft en sådan dag då ni är jätte, jätte glada och det känns som ingen kan förstöra din dag. Och plötsligt förstör en idiot det hela >:-( .Jag har har en sådan dag idag. Var glad hela dagen, men är nu pissed off).
Men iaf låt ingen förstöra ert glada humör.
Nu ska jag ut i regnet och köpa lite fredags snacks, ska inte en idiot förstöra min helg, istället ska jag ha en underbar en.
Hoppas ni har en sjukt underbart fredags kväll.
xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0