Sverige härmar

En sak jag irriterar mig reält på är att Sverige härmar Hollywood, comon som tex "mommas boys", ny finns det en svensk version som kallas "mammas pojkar". Och "i'm a celebrity get me out of here" nu finns det oxå en svensk version som heter "kändis jungeln", men dessvärre suger den reält. Jag kan fortsätta men hade bara lust att skriva av mig. Svergie sluta vara härma, hitta på egna grejer (hehe). Men en svensk show jag älskar är "ballar av stål" och den har Englad härmat oss med. Men Svergies version är mycket bättre.


http://www.harvardfilmarchive.org/images/hollywood.jpg

Ps: iden som jag skulle skriva om, skriver jag imorgon istället. Godnatt för er som ska lägga er

xoxo The City Girl

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ELLER, så har VI härmat Storbritannien eftersom Balls of Steel började sändas 2005 i Storbritannien. Ballar av Stål är en exakt (och mycket sämre) kopia av Balls of Steel.

2010-06-13 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0