En sak som irriterar mig på Facebook

Inget Twilight var det ikväll, men massa underbart gossip var det med syrran.
Inlägget ska ju handla om ngt som hände i facebook för ett tag sen. Det var en vanlig dag som jag tänkte byta min bild i Facebook, så jag hade min mobil. Jag hade nämligen inget smink på mig och jag var inte fixad elr ngt sådant så jag gick till fönstret i mitt rum och solen sken. Och plus så hade jag på mig mina vanliga hem kläder. Jag tog bilderna, jag tyckte att de såg ok ut. Men jag la en som min profil bild. Efter en månad och så hade jag typ tusen tals vän frågor men jag accepterar inte någon jag inte känner. Så jag såg i inkorjen att jag hade flertals medelanden, så jag läste en och den löd så här "Bilden på din profil är inte du, man kan inte se ut så, antagligen ha du fixat den så att du ser ut så. Och om det är du akta dig från människor, för man kan bli avundsjuk på dig" Jag blev skärrat och tog bort bilden direkt. Det var EN bild på min ansikte och osminkat. Så jag la en bild på en ros. Men nu la jag en bild på mig själv. Och fick direkt massa vänfrågor av människor jag inte känner. Just nu har jag 97 vän frågor, alltså på en dag, som jag måste ignorera elr acceptera om jag känner de. Men innan de ska jag titta på matchen som går på tv, nämligen min favorit lag spelar Barca, ska se om min älskning sätter ett mål på sitt födelsedag.


http://blog.nationmultimedia.com/home/blog_data/38/1038/images/Zlatan.jpg

Grattis Zlatan som fyller idag 28 år!!!!!

talk to u guys later

xoxo The City Girl


Kommentarer
Postat av: Leia

Skvaller är ju aldrig fel. =)

2009-10-04 @ 12:14:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0