DANGER!!!!

OMG, fan va skönt de är när man är fräsh. Är ny dushad. Har andvänt all de produkterna som bodyscrub, rengjort ansiktet. och hårförpackning osv...
I kväll regnar det i Götet, (neeeeej hösten är här!) så jag ska inte gör ngt speciellt. Ska kolla på Twilight filmen med chocklad brownie som mamma gjorde (mums). Och chatta med mina sköna geeks, (u know who u are). Det är min kväll. kanske låter det hur tråkigt som helst, men avkopplande är det, man behöver sådanna kvällar ibland.
Vilket betyder inget festande för min del, man skall ju ta det lungt när man mår dåligt, även om jag mår bättre än igår!

 



Obs: Innehåller fula ord, men I luv this song. När man lyssnar på låten tror man att de är värsta coola killar som sjunger. Men när man tittar på musik videon kan man inte hjälpa att skratta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0