A second one

Idag är jag på mitt flumsiga humör, eller snarare var. Ena anledningen är att det är HÖSTLOOOOOOOV!!!!!!! den andra anledningen är att jag bara är överlycklig. Brukar det hända er att ni ibland av ingen anledning vill börja as garva. Det hände mig allafall i skolan idag, elr rättare sagt så skulle det hända mig. Vi hade psykologi lektion, och läraren pratade om drifter och att en psykolog sa att det är bra att ta in sina drifter och erkänna sina kännslor för sig själv. Så jag satt och lyssnade, när läraren tog exempel på sig själv och sa "om jag var lesbisk och tände på tjejer så skulle jag må bra av att erkänna för mig själv de kännslorna än att knuffa undan de och ljuga för mig själv." Jag vet, jag borde uppföra mig vuxen, men jag satt där i mitten av lektionen och höll andan medans jag tittade på läraren vilket gjorde att jag ville skratta ännu mer när jag tittade på henne. Men till slut lugnade jag ner mig. Hahaha, thats just me. Men iaf nu är jag hemma och tittade just på Another cindrella story. Och nu blir det Idol.....Hmmmm vad mer, oh that's just it

http://fashionista.com/images/yurman_daria-werbowy_004.jpg

Ha en skön kväll
xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0