BYE BYE BYE

Jag kollade igenom min I pod och lyssnade på gammla låtar som jag inte lyssnade på ganska länge, vad man kan hitta. Alla borde kolla igenom vilken musikstill de hade för några år sedan och se om man fortvarande gillar samma låtar.
En låt som jag älskade för ca två år sedan var "bye bye bye". Hade inte lyssnat på låten på länge, men jag gillar den fortvarande, eftersom det påminer om jävla goda tider.

Har ni samma musik smak som för ett år sedan, om ni har elr inte har kommentera i såfall.

BYE BYE BYE Peeps






och en annan favorit var "it's gonna be me"





xoxoxo The City Girl

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* inte alls mkt :P

2009-10-05 @ 13:52:22
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0