New Moon biljettern i mina händer!!!!!!

Jag kom just hem. Jag är överlycklig just nu! Jag har nämligen köpt blijetterna till New Moon efter månader av väntande. Jag mötte upp Bff i stan och sedan drog vi till bion där vi hämtade våran biljetter (den är totalt värt 105 kr) Efter bestämmde vi oss att vi ska sitta i vårt älskade café men det blev donken istället . Så vi satt där och tjötate i timmartals. Vilken tur vi hade. I den bio vi brukar gå till så var det överfullt. Så vi gick till en annan den var oxå full men det fanns 4 platser kvar 2 vid sidan och 2 i mitten. Vi tog den vid mitten såklart. Alla pratar om att de har skaffat New moon biljetterna yeeeeeey säger jag jag är ju en av de lyckliga.
Btw så var jag ledig från skolan idag, det är jag oxå imorgon hur gött e det? Riktigt gött elr hur?

Längtar redan till 20/11! Bara 15 dagar kvar

Har ni skaffat biljetterna?

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/090519/new-moon-teaser_l.jpg

Hoppas ni är lika glad som mig
xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0