Just my luck

Alltså just my luck. Idag tog jag Svinis vaccinet sedan drog jag och Bff till stan och shoppade. Jag fick med mig hem ett manikyr kit. Efteråt drog vi till café, och det blev en chi latte. Och när jag kom hem vändes min ok dag till tvivel och why. Alltså efter jag tog svinis så får jag reda på grejer som har gått fel med det osv och att man får sjukdommar av vaccinet... Så nu börjar jag  ångra mig och tvivla om det hela. Men iaf då sätter jag mig framför tv'n och nyheterna är på och ser att... Vill bara först säga att jag egentligen inte bryr mig om idolgänget. Men iaf så ser jag att de är exakt där jag och Bff var för ungefär en timma sen. Om vi skulle vänta femton min skulle vi träffa de. Men anyway just my luck. Väntar bara på att febern som alla säger, ska kicka in.

http://josefinaljus.webblogg.se/images/2008/manikyr2_12741316.jpg

Everything happens for a reason.

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0