Mördare i vår skola

I skolan har vi projekt vecka nu. Som handlar om respekt. Vanligtvis gillar jag inte projekt vecka. Men rätt roligt var det iaf idag. Dagen började med att en "mördare" besökte vår skola för att berätta vrf "han" mördade. Jag var fan sckräck slagen när han pratade om hur det var i fängelset och vad det var som fick honom att mörda. Några av mina kompisar satte sig längsbak i klassrummet för att vara så långt borta från honom som möjligt. Haha och jag blev jävla rädd bara känslan att en mördare som hade mördat en tjej i vår ålder var i klassrummet. Han berättade även vilka reaktioner han fick av de i vår ålder när han berättade "hans" historia. Det var faktiskt en tjej i samma ålder som mig som spottade honom i ansiktet. Det slutade med att han gick ut gråtande när han kom ihåg vad "han" hade gjort. Efter vi hade rast och jag och mina vänner undvek honom. Det roliga/ konstiga var att han hotade killarna i vår klass att några av de skall någon gång in till fängelset och bli påsatta. Det tittade på varandra i panik. Men efter rasten berättade han för klassen att det faktiskt hade hänt på riktigt men inte på honom, utan en kille i våran ålder som berättade det här för honom. Efter allt det tittade vi på en film och fick sedan sluta. Det var skoldagen det. Känns faktiskt ganska tråkigt att skriva sin skoldag, ganska onödiga saker man har gjort under dagen. Men om ni vill att jag ska skriva om ngt särskild så säg till bara. Ne nu ska jag dra och se på Vampire Diaries.
ps ngt riktigt rlligt i Vampire Diaries är att Damon läser Twilight och säger "vad är det med den här Bella tjejen, Edward är så piskad" tjen han är med frågar varför glittrar du inte? Och han svara för jag lever i den verkliga världen där vampyer bränns till aska. Btw den här boken har allting fel. Riktigt kul att en vampyr läser ngt sådand. Vilken geek jag e men anyway

http://www.fashionrat.com/images/daria-werbowy.jpg



 



xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0