Var och såg New Moon

Hello folks, såg att det blev konstigt med mitt förr förra inlägg. Men enough about that and back to my day.  Kom just hem. Idag var det ju världs premiär till New Moon som jag har tjatat om well hela tiden. Jag och BFF (min bästa vän) köpte tonvis med godis och poki. Sedan gick vi till donken, eftersom jag inte åt ngt i skolan, för det var (är det för barnsligt att säga äckligt?) inte god mat.  När vi var mätta och belåtna drog vi till bion där vi såg New Moon!!!!!!!!!! jag svär att New Moon är mycket bättre och roligare än den först filmen Twilight. Jag vet att det ska vara spännande i Twilight men ändå . Kmr garanterat se den igen och igen och igen.Ni som inta har sett den måste se den. Även om ni inte gillar Twilight så kmr ni ändå älska den. En vän till mig som inte gillade Twilight älskade New Moon. Ok men efter många skratt och massa (aw) drog vi till stan och shoppade lite grann. Jag köpte en ring från H&M som passar perfekt till mina svarat naglar. Vi avslutade med det hela att vi gick till vårt andra älskade café och fikade där och tjötade i en och en halv timma. Jag hade en riktigt lyckad och jätte bra dag! Och plus så är det ju helg nu! Och än är det inte slut måste gå nu.
Men ni som har sett New Moon, vad tyckte ni om den? Tycker ni att den var bättre än Twilight?
http://novelnovicetwilight.files.wordpress.com/2009/08/volturi_new-moon2.jpg
http://images2.fanpop.com/images/photos/6500000/Emmett-Cullen-New-Moon-Trailer-emmett-cullen-6553482-847-344.jpg
http://www.clevver.com/blog/wp-content/uploads/2009/04/twilight-new-moon-wolf-pack.jpg

Bye Bye
Ha en riktigt sköööööön fredag mina söta läsare


xoxo The City Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0