Är Lady Gaga sinnes sjuk?

http://letsgetrippedandgototheaquarium.files.wordpress.com/2009/06/lady-gaga.jpg

Lady GaGa är så fokuserad på sitt jobb att hon för tillfället helt valt bort att gå ut och festa. För MTV berättar stjärnan att hon nämligen inte har tid med att vara bakfull.

— Jag går inte till nattklubbar. Det finns inga bilder på mig när jag vinglar ut från en klubb full. Jag går inte ut – och det är för att när jag vanligtvis går ut så måste jag tillbaka till jobbet efter en och en halv whiskey.

– Jag älskar att jobba så mycket så jag tycker att det är svårt att gå ut och festa och ha kul.

Sångerskans nya låt ”Telephone” handlar dessutom just om rädslan för att inte kunna släppa jobbet och ha kul.

Jag är rädd för att inte kunna roa mig. Det är min rädsla – att telefonen ringer och att det ringer i mitt huvud, säger hon till MTV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0