2012

Jag har psykologi prov imorgon och borde egentligen plugga men sitter och bloggar istället. Är det bara jag som blir uttråkad när man pluggar till ett prov och ngt annat fångas av intresset istället? Not good elr hur? Alla fall det slutade att jag tittade in i facebook, vilket ledde till att jag läste bloggar istället, vilket slutade med att jag bloggar. Och på ngt sätt kom jag fram till trailern till 2012 vilket är jävla skrämande. Jag vet inte om jag ska tro på det och få panik elr bara säga att det är bullshit. Visst är det jävla skrämmande. Men jag tror iaf inte på det. Men jag ska nog kolla på filmen. För er som av ngn anledning inte vet vad 2012 handlar om, är det en film som handlar om jordens undergång i Dec /21/ 2012.
Bye bye ska återgå till att plugga nu!   




xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0