This is just a dream

Hey cutie pie! Ett kort inägg ska det vara.

No school today! Så imorse bestämde jag mig iaf göra mina arbeten. Så köpte en chi latte och drog till stadsbibloteket. Juste ja, när jag klev av bussen spran jag för att gå över gatan snabbt innan bussen körde, och jag fick värsta shocken och skämdes rejält. För det var ju mitt fel. En stor last bil skulle nästan köra på mig  
Men nu sitter jag i stadsbibloteket oskadd, och gör mina arbeten, alla som jag "inte " hade tid att göra.

Hmm har inget mer att berätta faktiskt. Så hörs senare. Måste plugga. Det var faktiskt att bogga, chatta osv... som jag ville undivika

so kisses at you



Ha en underbar dag mina söta läsare

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0