Rock and roll baby

Äntligen funkar nätet igen, hade inte kunnat gå in i ngt sida i över åtta timmar, så därför kunde jag inte blogga. Men idag hade jag iaf chans att läsa midnightsun utan att något distraktion. Juste ja idag efter skolan drog jag till dietisten, och jag vistte verkligen inte vad mycket "dåligt" jag stoppade i mig. Så hon skrev allt bra jag skall böraja äta. (Jag ska börja imorn) Hehe kan ni gissa vad jag gjorde efter jag gick därifrån. Juste ja. Jag och Bff träffades och drog till stan sedan satte vi oss i donken. Sedan var det shopping och efter det provade jag ngt jag inte hade vågat prova på ganska länge, jo sushi. Bara självaste tanken på rå fisk skrämde mis, men det var faktiskt as gott. Ngt jag faktiskt ska äta igen. Så nu ska jag hinna läsa ikapp bloggarna jag inte hade kunnat läsa idag.

Good night
http://www.1000looks.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/01/adrianalima.jpg

xoxo The City Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0