RIP Nancy Jennifer Tavsan

Vila i fred kära vän, du kommer alltid finnas i våra hjärtan ♥

Jag kan inte fatta att det lever så jävla hemska människor. Jävla idiot/ idioter jag hoppas att ni brinner.
Det hände något overkligt en gammal kompis avled i morse av allvarliga skador, pga att ett jävla skit misshandlade henne så illa så att hon fick så svåra skador. Jag kunde inte sluta böla när jag fick reda på det. Nancy var det goaste personen man kunde känna. Jag minns de roliga stunderna vi hade.
Hon var bara 18 år och hade hela livet framför sig, hon hann inte ens ta studenten. Jag kan fortvarande inte fatta att det har hänt, hon var den gladaste och spralligaste människan på denna jord. Riktigt många människor sörjer dig nu, du var älskad av alla. RIP Nancy







Må du vila i frid, alla sknar dig oerhört mycket. Kan fortvarande inte fatta att det kunde hända en god människa som du



Kommentarer
Postat av: Anonym

rip nancy <3

gud tar dom vi älskar mest men vi ska fortsätta leva för dom och det var vad nancy skulle vilja :P

jag kände inte nancy men hon verkar verkligen som en go och glad tjej <3

hopps dom fångar den där jäveln som gjorde det !!!!

2010-01-06 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0