I need a break

Fan va seg jag är idag, jag sov riktigt gött igår, men imorse hade jag värsta påsarna under ögonen inte ens smink kunde täcka det. Men anyway idag är skolinspektionen på besök, och jag ska på intervju. Riktigt gött.NOT. Ville egentligen inte inte det, men tydligen måste jag det. Efter det blir det nog gym, sedan kanske shopping. Vem vet!
Vad ska jag göra i en hel timma + utan mina vänner. Jag har tydligen ingen språk nu. Just gr8 -__-

Just nu vill jag vara hemma i soffan med en påse chips & Dipp och titta på en film.  Men film kan jag i försig kolla nu. Men chips skulle jag ju "sluta" äta. För jag ska ju träffa min dietist igen om ca två veckor.
P.s tycker att alla som anser att de äter för mycket junk, kan försöka vara utan det i några veckor och se hur det känns. Plus en fråga jag glömde fråga min dietist (som jag måste komma ihåg) är vrf syns det inte att jag äter för mycket junk. om det nu är så "dåligt" som min dietist påstår att min "diet" är. Elr finns det någon annan som kan svara på det?   


http://www.kissandmakeup.tv/christian%20dior%20spring%202008%20beauty.jpg

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0