:)

Just nu sitter jag i klassrummet och har matte lektion. Och vi slutar ganska sent två timmar matte. Men anyway så ska jag och några vänner dra till stan för se idolgänget som gick ut att uppträda i nordstan (speciellt= Eddie). Och imorgon blir det också Nordstan för då kmr Westlife dit och signera. Jag är inget fan av de men alltid roligt att träffa kändisar, ta bilder och få autografer. Så hörs senare.
Just nu sitter jag i klassrummet och har matte lektion. Och vi slutar ganska sent två timmar matte. Men anyway så ska jag och några vänner dra till stan för se idolgänget som gick ut att uppträda i nordstan (speciellt= Eddie). Och imorgon blir det också Nordstan för då kmr Westlife dit och signera. Jag är inget fan av de men alltid roligt att träffa kändisar, ta bilder och få autografer. Så vi hörs senare.


xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0