Don't try to deny it, i'm the only one for u

Sha babes. Men gud vilken dàlig uppdatering va? Jag vet, I'm sorry men nätet har varit lite lurig IGEN. Idag hade jag värsta sköna sovmorgonen. Vaknade halvtolv idag sedan var det att dra till mattestugan.I vår skola har vi ingen skola på Onsdagar, men vi har läxhjälp då. Och eftersom det är nationella matte B prov imorgon, så släpade jag mig själv till skolan. Efter två timmar av matte kom jag hem. Så nu sitter jag i mitt rum med musik i hörlurarna och är uttråkat. Jag har hittat en rolig sida där man kan lägga sin bilder på ett "tidningomslag"
Jag lägger ut en omslag jag har gjort på Bloggens header. Enjoy!

Här kan göra era egna omslag. Jätte roligt :D



Ne nu ska jag lägga mina bilder på ett vouge omslag, höhö

xoxo The City Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0