såg (Idol gänget/ Bråk)

Idag efetr skolan gick jag BFF till stan och träffade några vänner och såg idol gänget uppträda. Bilderna kmr senare, så fort BFF skickar de. Senare gick vi och fönster shoppade. Så jag var redo att dra hem men BFF ville köpa en bok snabbt hon ville. Sedan var det att dra hem. Vi gick in i spårvagnen och det var en kvinna som kom in med en pittbull i framsidan av spårvagnen och det finns en regel att hundar ska vara längsbak av spårvagnen för ngn kan vara alergisk. Så en kvinna bad henne att gå med hunden längs bak för det kan finnas alergiska människor framme. Och kvinnan med hunden startade ett krig. Så det var ett stort bråk i spårvagnen. Jag var faktiskt rädd att de skulle ramla på mig.
Iaf nu har jag massa plugg framför mig, för imorgon har jag prov. Så hörs senare för har ett tons anteckningar att läsa    

http://varldennasta.files.wordpress.com/2009/07/plugg2_29716347.jpg

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0