Fighting for no reward

Tidgare idag var det barnkalas. Grattis till #####
Well, well vad har ni för er en sådan lördag kväll, ska det festas elr en hemma kväll? För mig blir det iaf en vanlig hemmakväll. I götet är det snö. Inte kul kan jag säga. Jag kmr ihåg när jag var lite och älskade snö för då kunde man åka pulka. Men man växer ju upp och man gillar inte längre det man brukade älska när man var mindre. Men iförsig så kan man ju inte åka pulka i den här snön... VÄNTA!  Jag vet inte vrf jag började skriva om pulka. Men anyway just nu  gör jag iordning spel listor på spotify, medans i sidan av "försöker" jag läsa körkorts boken. Ska kanse senare se inglorious bastards. Juste ja dagens höjd punkt, bokar biiljetter till min favorit ställe. Kan ni gissa vart? Well för er som har följt min blogg vet nog vart, men ni andra, kan ni?

http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebrities/Daria-Werbowy/Daria-Werbowy-5.JPG

xoxo The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0