BYE BYE

Sitter i mitt rum och käkar den vita kitkat (yumme). Kom hem för ungefär 1 timma sen, shopping rundan gick, ok, kan inte säga att det gick himmla bra för att jag hittade inget jag ville köpa (jag kan ha sånna dagar ibland då jag inte hittar något, och andra dagar jag kommer hem med händerna fulla). När jag köpte det jag behövde, träffade jag Kee och CJ (inte deras riktiga namn) för fika, och gossipade i ungefär en timma innan jag begav mig hemmåt, jag hade fått brev hem att min bok reservation hade kommit så jag skyndade mig innan biblan stängde.
Ska gå och titta på det sista avsnittet av prisonbreak, kan inte fatta att det är det sista, (snyft) Jag har följt den ganska länge nu, och behöva säga förväl nu (jag skojar bara, men den är en jätte bra serie)

http://4.bp.blogspot.com/_u2C4k6DkKyg/SfsbRR3ddEI/AAAAAAAAAUU/C5LJPJ85wk4/s400/prison-break.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0