My day

På onsdag ska jag & BFF gå på bio och se Transformers revenge off the fallen (ja, jag har inte sett den än :D) Idag efter skolan drog jag och BFF till stan, skippade skolmaten och gick till pizzerian :D sedan gick vi runt och gick och kollade runt. Jag ändrade mig om de skorna som jag tidigare sa att jag ville ha. Och istället såg jag andra skit snygga (ja skit snygga) boots som kostar ca 800 kr,jag köper nog de istället. Efteråt drog vi till NK för att kolla runt lite, men allt i NK är dyrt för det är bara märkes plagg, jag såg en plånbok av Mark Jacobs som kostade 2500 kr, men blev förälskad i dens väska, men ni kan väl gissa hur dyrt väskan måste vara när bara självaste plånboken kostade så mycket. Efter det gick vi och satte oss i en varm café medans det regnade utanför och gossipade i ca två timmar efteråt drog jag hem.

(Bästa present fick jag av min bästa pappa förr igår: en IPhone 3G, som ni förstår kan ni väl fatta hur glad jag blev, mkt,mkt, mkt glad)
http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/64/3g-iphone.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0