Something u might want to know

Kan verkligen säga att jag tappade bort mina vardagliga rutiner under sommarn, man var ju så van vid friheten att man känner ångest när man plötsligt måste följa rutinerna igen. Vakna tidigt, skola, gym, jobb,läxor,prov,lägga sig tidigt.
Jag är vanligt vis på bra humör osv, men kan inte säga det om i dag (i skolan) det var den tråkigaste skoldagen någonsin. Hela klassen satt där och väntade tills skolan skulle ta slut, läraren blev trött på våra tråkiga humör att han släppte iväg oss tidigare, men vem kan klandra oss, vi blev vana av tre månader i frihet, och plötsligt tillbaka till skolan= fängelset.
Men det var lite komisk i det näst sista lektionen, medans läreren bablade på om marknadsföring satt liksom resten av klassen och höll på med sin dator, medans jag hade på facebook och msn sammtidigt och chattade och höllpå tittade jag också in youtube och tittade på David Chapelle. Jag satt i lektionen och försökte verkligen hålla in ett stort skratt för att inte verka som en galning som skrattar på mitten av lektionen, så jag var tvungen att pausa  videon hela tiden när jag hade lust att skratta ut och jag ä verkligen någon som älskar att skratta mycket, på det minsta lilla sak som är roligt skrattar jag på. Jag kan stå och diska och sedan kommer jag  ihåg ett gammalt roligt minne och börjar skratta i mitten av disken, och så står min syster brevid mig och undrar vad det är som är så roligt med stort frågetcken på ansikte som att hon just hade missat världens roligaste grej. Hehe I know it's weird, but hey that's just me.

David Chappelle videon! LOL



xoxo my fellow readers The City Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0