My day

Jag ska ut nu på ens shopping runda men tänkte lägga snabbt in ett inlägg. Första skoldagen sedan sommarlovt var det idag.
Jag vaknade kl 09:00 (yeah i know!) och började kl:12:00, innan jag gick ut ringede min BFF och medelade att hon hade feber,
då drog jag till skolan och träffade mina andra kompisar även o det inte var lika roligt utan henne, för vi flumsar oss alltid det kan vara det tråkigaste lektionen och så sitter vi där och gossipar vilket slutar med att vi sitter i lektionen och skrattar.
Det var en sak jag faktiskt blev glad över, och det är busskortet, jag märkte att den gills nu från 04:00 till 24:00, ni anar inte hur glad det gjorde mig, för det första så behöver man inte fritidskort. Och så fick vi skolkalender (jag som tänkte köpa en, men nu sparar jag allafall på mina pengar) och våra sheman, och jag kan säga att jag hatar min shema. Jag börjar tidigt och slutar sent, och på onsdagar så har vi bara en lektion, vilket menas med att jag får åka enda till skolan bara för att ha en lektion matte vilket direkt inte är min favorit lektion.




jag lägger in om jag hittar något bra i stan.
Nu sticker jag iväg. Hörs senare idag! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0