Svininfluensan

Jag pratade med min vän Kee innan om svininflunsan:

Först pratde vi om helt anna sak sedan kommer den här konverationen.

Jag:
Jag vill köpa den här bakteria dödande grejen, för att vara säker mot denna svininfluensan. Så mina händer är bakterie fria. För man hälsar och rör massa olika saker,

Kee: Jag ska leta efter en bakteria dödande sprej, det är mycket mer säkrare.

Jag: Sprej? Hur?

Kee: För då kan man spreja på bankatomater osv, inte nog med det när någon hostar i ansiktet på dig, så sprejar jag rakt i ansiktet.

Jag: (Börjar skratta i telefonen)

Kee: Men det är ju sant. Jag måste leta rätt på en sån

Jag: Skrattar fortvarande


Sedan vänder konverastionen i helt annan riktning



http://images.tradera.com/291/86400291_1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0