Sommar/ höst

http://rumoursofclaudia.files.wordpress.com/2009/06/plugg2_29716347.jpg

Skolan börjar imorgon, men det är bara informatons dag imorgon så det är bara en timma elr ngt. Jag är glad att träffa mina klasskompisar som jag inte har sett sedan skolavslutningen (facebook & msn räknas inte) och alla berättar vad de har haft för sig, men så tänker man på allt plugg som väntar och alla inlämnings uppgifter, prov osv d, det är något jag verkligen inte ser framemot.

Saker jag ser framemot:

- New Moon
- träffa min BFF som har varit bortrest
- Jullovet (Resa till Dubai)

Vad ser ni framemot som får er på bra tankar medans det är kyligt?

Nä nu måste jag gå lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0